Reviews over New Hong Kong, De Huesmolen 14, Hoorn

5/5 - (62 stemmen)

New Hong Kong is een afhaalrestaurant gelegen aan De Huesmolen 14, 1625 HZ Hoorn. Dit restaurant biedt een breed scala aan heerlijke Aziatische gerechten die gemakkelijk kunnen worden afgehaald of contactloos bezorgd.

Overzicht van New Hong Kong

New Hong Kong is een afhaalrestaurant gelegen aan De Huesmolen 14, 1625 HZ Hoorn. Dit restaurant biedt een breed scala aan heerlijke Aziatische gerechten die gemakkelijk kunnen worden afgehaald of contactloos bezorgd. Met opties voor buiten afhalen, contactloos bezorgen en catering, is New Hong Kong de perfecte plek voor een smakelijke maaltijd voor het hele gezin.

Het restaurant biedt een gevarieerd menu met halal gerechten, kleine gerechtjes en vegetarische opties, waardoor het een geweldige keuze is voor mensen met verschillende dieetwensen. Of je nu op zoek bent naar een snelle hap of een uitgebreid diner, New Hong Kong heeft voor ieder wat wils.

 Foto’s van  New Hong Kong

Foto’s van New Hong Kong

Voor degenen die op zoek zijn naar een informele en gezinsvriendelijke eetervaring, is New Hong Kong de juiste plek. Het is ook LGBTQ+ vriendelijk en biedt een veilige omgeving voor transgenders, waardoor iedereen zich welkom voelt. Met contactloos mobiel betalen als een betalingsoptie, maakt het restaurant het nog gemakkelijker om van hun heerlijke gerechten te genieten.

Hoewel het helaas geen rolstoeltoegankelijke ingang of zitplaatsen heeft, is New Hong Kong nog steeds een geweldige keuze voor mensen die op zoek zijn naar heerlijk Aziatisch eten in Hoorn. Met vriendelijk personeel en een gemakkelijke afhaal- en bezorgservice, is het de perfecte plek om van een smakelijke maaltijd te genieten.

 Foto’s van  New Hong Kong

Foto’s van New Hong Kong

Voor meer informatie over het menu en de bestelopties, bezoek de website van New Hong Kong op https://newhongkonghoorn.nl/ of bel ze op 0229238555. Geniet van een heerlijke maaltijd van New Hong Kong en laat je smaakpapillen verwennen met hun heerlijke Aziatische gerechten.

Meer informatie over New Hong Kong

Locatie en contact van New Hong Kong
Afhaalrestaurant: 5(62 reviews)
  • De Huesmolen 14, 1625 HZ Hoorn, Nederland
  • https://newhongkonghoorn.nl/
  • +31229238555
  • 1.18 km (Afstand van het stadscentrum van Hoorn naar New Hong Kong).

Foto’s van New Hong Kong

Reviewoverzicht van New Hong Kong

Hier biedt nederlandsewebsites.com eerlijke beoordelingen en reviews van klanten die de diensten van New Hong Kong hebben gebruikt. Gebaseerd op deze beoordelingen kunt u een objectieve en gedetailleerdere evaluatie maken van New Hong Kong en een geschikte keuze maken.

ImageWe gaan hier vaak heen als we even snel chinees willen eten. Als we bellen kunnen we meteen vertrekken en als we er aankomen is het eten al klaar, binnen 15 minuutjes. Altijd super lekker en grote porties dus we kunnen er twee dagen van eten. We krijgen vaak ook extra kroepen.Image

IcγFlaϻε
15 november 2023

ImageEcht drama, Het eten was veel te laat. Koud en ook nog eens eens veel te kleine porties ,zonder smaak.(waterig) dit valt ons al een tijdje op dat er steeds minder in de bakjes gaat. En als klap op de vuurpijl werd ik ook nog eens slecht behandeld aan de telefoon en opgehangen. Na 30 jaar eten bij Hong Kong is het nu de laatste keer. Wij missen de oude eigenaarImage

M Ghahremani
15 november 2023

ImageHier eten besteld, smaakt naar oude sokken, het was zeker niet vers. Ei smaakte overdatum...en was ook verbrand...varkensvlees was slecht doorbakken... de loempias zijn nog slechter dan die van de albert heijn. Schande... ik heb nog nooit zulk slecht chinees eten gegeten. Dit kun je toch geen restaurant waardig eten noemen, hoe kun je dit zo verkopen aan mensen???Image

T S
23 oktober 2023

ImageBij het openen van de bakjes stonk het eten, smaakt allemaal alsof het oud is, kip kerrie is geen kerriesaus, saté vies, gado gado had een zurige smaak, babi pangang komt uit blik lijkt wel. Echt slecht.Image

Mendi de Bruijn
15 oktober 2023

ImageHad Pangsit Goreng besteld bij de Fo-Nam, de Pangsit Goreng was alleen wat gefrituurd deeg en had totaal geen vulling. Iets wat je wel in een Pangsit Goreng hoort te hebben. Gebeld hierover en kreeg te horen dat dit zo hoorde, geen zin in een discussie dus heb het er maar bij gelaten. Zal niet snel weer bestellen.Image

Arjuno Tabak
26 april 2023

ImageBij thuisbezorgd besteld… nog nooit zoiets slechts gegeten… saté saus, kan je nog beter uit een bakje eten uit de supermarkt. En de babi Pangang leek wel op katten voer. Ik snap niet dat hun op thuisbezorgd zoveel goede sterren hebben. Hier bestel ik niet meer.Image

laura
28 maart 2023

Mensen zoeken ook naar

Hier is een lijst met locaties in de buurt van New Hong Kong die vaak door mensen worden gezocht, zoals we hebben samengesteld. Controleer de informatie en ontdek populaire locaties in de buurt.

80% klanten tevreden
De Huesmolen 72, 1625 HZ Hoorn, Nederland (0.06 km).
100% klanten tevreden
De Huesmolen 2, 1625 HZ Hoorn, Nederland (0.09 km).
80% klanten tevreden
Veemarkt 49, 1621 JB Hoorn, Nederland (1.58 km).
100% klanten tevreden
Veemarkt 45-47, 1621 JB Hoorn, Nederland (1.59 km).
80% klanten tevreden
Scharloo 18, 1621 JZ Hoorn, Nederland (1.62 km).
100% klanten tevreden
Veemarkt 23, 1621 JB Hoorn, Nederland (1.63 km).

nederlandsewebsites.com heeft uitgebreide informatie verzameld en verstrekt over New Hong Kong. We hopen dat het artikel een waardevolle informatiebron voor u zal zijn als u op zoek bent naar details over New Hong Kong. Vergeet niet nederlandsewebsites.com te bezoeken om meer hoogwaardige en interessante locaties in Nederland te ontdekken!

Show CommentsClose Comments

50 Comments

  • Felon
    Felon
    Posted 11 augustus, 2017 at 12:05 pm 0Likes
    Al paar keer voor een dichte deur gestaan, terwijl er op het briefje bij de deur staat dat ze tot 21.00 uur open zijn. Nu trof ik nog net iemand en kon ik met pijn en moeite een bak soep mee krijgen.
  • Nafisa Rm
    Nafisa Rm
    Posted 22 november, 2017 at 10:47 pm 0Likes
    Heerlijk eten afgehaald
  • René van Riesen
    René van Riesen
    Posted 25 november, 2017 at 5:46 pm 0Likes
    Prima kwaliteit, goed van smaak. Als je zelf wilt afhalen gewoon even bellen wanneer je langs komt en is je bestelling keurig klaar!
  • Barry Hendrikse
    Barry Hendrikse
    Posted 14 december, 2017 at 10:30 pm 0Likes
    Matige afhaal Chinees.
    Smaakloze hap
  • P.A. Korzilius
    P.A. Korzilius
    Posted 4 oktober, 2018 at 9:04 pm 0Likes
    Even geen tijd om zelf te koken. Dus maar een Tja Sieuw besteld met witte rijst. Snelle bezorging en heerlijk gebakken reepje varkensvlees, met saus en sambal. Klasse
  • Loek Strobbe
    Loek Strobbe
    Posted 21 november, 2018 at 12:27 pm 0Likes
    heerlijk happen! en opvallend warm in de bakjes met veel lekkere groenten.
  • Antikis -
    Antikis -
    Posted 30 november, 2018 at 1:18 pm 0Likes
    Bestelling was na 1,5 uur nog niet bezorgd en bij telefonische navraag werd gesnauwd dat het nog gemaakt moest worden.
  • Martin vG (MvG)
    Martin vG (MvG)
    Posted 23 januari, 2019 at 12:48 am 0Likes
    Goed eten.
  • Sylvain Warps
    Sylvain Warps
    Posted 7 april, 2019 at 9:40 pm 0Likes
    Vandaag eens wat anders geprobeerd. Maar wat viel dat tegen. Alles smaakte naar gestoomd, de dure bami speciaal was glazig. En er zat een aangebrande smaak aan. Gemiste kans, niet voor herhaling vatbaar als het niet verbetert.
  • Jordy Licht
    Jordy Licht
    Posted 25 december, 2019 at 7:22 am 0Likes
    Eenvoudige Chinese afhaalplaats, geen zithoek.
    Het eten is niets bijzonders, maar goed. Ze doen alleen contant, wat af en toe vervelend kan zijn. Er is een geldautomaat op loopafstand, maar toch…
    Hun vegetarische opties zijn zeer beperkt en een vegetarische soep is niets anders dan bouillon.
    De vrouw achter de balie kan behoorlijk grof en ongeduldig zijn.
  • E S
    E S
    Posted 7 januari, 2020 at 11:11 pm 0Likes
    Wij keken even rustig wat we wilde bestellen, toen we aangaven dit te weten, bleef de dame achter de bali telefoontjes aannemen. Na zeker 10 minuten zei ze geiriteerd: “jullie zijn zo lang bezig met kijken wat je wilt dat jullie nu maar moeten wachten”
    Wij zijn gegaan en dit was de laatste keer dat we hier besteld hebben.
  • Bart Haring
    Bart Haring
    Posted 22 januari, 2020 at 5:59 pm 0Likes
    Goed eten
  • Gea Mihl
    Gea Mihl
    Posted 22 januari, 2020 at 11:20 pm 0Likes
    Prima eten snel klaar
  • Martijn Holland
    Martijn Holland
    Posted 26 januari, 2020 at 7:07 pm 0Likes
    Waardeloos, niet qua eten wel qua service. 3 bestellingen achter een zijn opmerkingen niet gelezen en bestelling niet correct uitgeleverd.

    Gebeld bij de vierde bestelling om telefonisch door te geven. Werd zeer onvriendelijk, ronduit onbeschoft te woord gestaan.

    En wederom de opmerking -nu telefonisch doorgegeven- niet behandeld.

    Naast hoofdgerecht met nasi extra nasi besteld dus gevraagd om extra sambal. Dat schijnt niet te lukken.

    Bestelling nummer 5 wordt door hen geannuleerd via Thuisbezorgd, willen niet meer leveren. In plaats van een excuus een leverstop, dat is sneu.

  • Elles van Groningen
    Elles van Groningen
    Posted 30 januari, 2020 at 12:47 am 0Likes
    Het duurt lang en het eten kan beter
  • Sylvana
    Sylvana
    Posted 31 januari, 2020 at 9:24 am 0Likes
    Wij vonden het eten redelijk..
    Niet erg smaalvol en de dame achter de balie was niet vriendelijk en zelfs onbeschoft.

    Wij gaan voortaan ergens anders ons eten halen.

  • Gerard Hubers
    Gerard Hubers
    Posted 1 februari, 2020 at 2:28 pm 0Likes
    Lauwe gerechten
  • jana devries
    jana devries
    Posted 1 september, 2020 at 2:43 pm 0Likes
    Graag haal ik af smakelijk eten, zoals nasi special, gebakken banaan, of groentewok met kip, Chinese soep. Klantvriendelijk personeel.
  • M Onbekend
    M Onbekend
    Posted 17 oktober, 2020 at 7:43 am 0Likes
    Eten is dik 2 en een half uur te laat. Mijn moeder belt hier over omdat het er volgens food tracker al een half uur had moeten zijn. Vervolgens wordt ze afgesnauwd en wordt er gezegd dat als ze nog een keer belt dat ze de telefoon niet meer gaan opnemen. Schandalig hoe hier met klanten om wordt gegaan. Bij deze zijn jullie een aantal vaste klanten kwijt!
  • Demi Thomas
    Demi Thomas
    Posted 18 oktober, 2020 at 7:41 am 0Likes
    Heerlijk eten. Goeie service en ook netjes optijd. Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Xena Wallenburg
    Xena Wallenburg
    Posted 19 oktober, 2020 at 2:03 pm 0Likes
    na dat mensen die wij niet kennen onze bestelling gestolen hadden is alles toch nog goed gekomen en heeft het restaurant alles opnieuw klaar gemaakt en weer opnieuw bezorgd en het was heerlijk hartstikke bedankt voor de super service
  • Theo Aurik
    Theo Aurik
    Posted 28 oktober, 2020 at 10:20 pm 0Likes
    Heb weer zo lekker gegeten!! Kwaliteit is uitstekend!
    Kan in deze rare tijd allemaal iets langer duren, maar daar houden we gewoon rekening mee! Kom weer gauw Pekingeend bestellen bij jullie
  • Eduard Van norden
    Eduard Van norden
    Posted 4 november, 2020 at 3:40 pm 0Likes
    Gezellig tent
  • christian & pauline
    christian & pauline
    Posted 22 november, 2020 at 12:56 am 0Likes
    Dame achter de balie was erg onaardig en het eten was vreselijk. Bijna alles weggegooid. Alleen de bami was ok.
  • Susan de Graaff
    Susan de Graaff
    Posted 24 november, 2020 at 9:46 am 0Likes
    Matige kwaliteit
  • Mo Mo
    Mo Mo
    Posted 2 december, 2020 at 8:44 pm 0Likes
    Eten was koud en te laat,Zonde van mijn zuur verdiende centje’s vooral in deze Coronatijden. NOOIT MEER!
  • Diana Leeuwe
    Diana Leeuwe
    Posted 22 december, 2020 at 12:56 am 0Likes
    Babi Pangang besteld de bami leek te komen van dailychef te koop bij de supermarkt de Pangang saus moet pittig zijn wat een laffe hap.
    Hier bestel ik nooit meer iets.
  • wim vierveijzer
    wim vierveijzer
    Posted 25 december, 2020 at 4:43 pm 0Likes
    Ik heb hier gewoon de standaard tjap tjoy en babi pangang besteld wat goed Ik moet alleen nog een specialiteiten proberen
  • Jan Velker
    Jan Velker
    Posted 16 december, 2021 at 10:23 pm 0Likes
    Het eten was gewoon vies alles in een bakje erg vet brrrrrr
  • tilly v tongeren
    tilly v tongeren
    Posted 26 december, 2021 at 5:26 pm 0Likes
    Lekker eten
  • Hans Wessels
    Hans Wessels
    Posted 28 december, 2021 at 11:44 am 0Likes
    Klein maar fijn. Heerlijk eten. Veel keus, normale prijzen.
  • Mieneke Tensen
    Mieneke Tensen
    Posted 7 januari, 2022 at 10:20 pm 0Likes
    Heerlijke week menu’s
  • Ra Weijling
    Ra Weijling
    Posted 14 januari, 2022 at 3:28 pm 0Likes
    Was niet slecht maar ik miste de smaak was was veel hetzelfde, en sommige stukken van de babi pangang taai,kip met zwarte bonen saus was laf van smaak
  • Astrid Kaars
    Astrid Kaars
    Posted 10 december, 2022 at 7:18 am 0Likes
    Zo’n trek in Chinees en wat was het een domper. Het was gewoon niet goed. De saté met saus leek wel zuur, smaakte absoluut niet naar saté. We hadden bami, Chinese bami en nasi met tjap tjoy, babi Pangang en foe Yong Hai.
    Totaal smaakloos, en nee geen corona. Ik zou mijn geld terug moeten vragen. Want dit is beschamend voor een restaurant. Ik lees de reviews, Norma doe ik dat voor de tijd, maar bij thuisbezorgd stond 4,7 sterren, dus ik dacht, top! Maar helaas
  • Willem de Leeuw
    Willem de Leeuw
    Posted 11 december, 2022 at 11:10 pm 0Likes
    We waren de gehele zondag buiten geweest met z’n zessen, en we hadden wel trek gekregen om Chinees te eten. Waar ik normaal bestel krijg ik altijd vlees met groenten in het gerecht dat was hier dus niet zo dus alle porties was zonder groenten dat was jammer. En dan de smaak laat ik het zo zeggen dit was niet te pruimen en dan hadden we ook nog een voorgerecht pangsit dit heeft ons doen besluiten om hier nooit maar dan ook nooit meer naar toe te gaan er zat namelijk een dikke bromvlieg in het deeg gevouwen. Al met al bleef er genoeg over na de vlieg was de honger gestild.
  • Anja Soering
    Anja Soering
    Posted 12 december, 2022 at 6:47 pm 0Likes
    Ik had een maand menu opgehaald,bij thuiskomst zat de saté er niet bij,en in de kip Kerry zaten haren zo goor.Ik haal daar nooit meer.
  • Hugo Ligthart
    Hugo Ligthart
    Posted 13 december, 2022 at 4:33 pm 0Likes
    heb besteld op oudejaarsdag, ook betaald
    via de site. Maar hij was blijkbaar gesloten, telefonisch ook onbereikbaar.
    heengelopen en bleek gesloten te zijn, dit staat echter nergens aangegeven.
    dus nu met honger ergens anders bestellen. kort gezegd niet echt een goed begin van de avond.
  • Horinees
    Horinees
    Posted 14 december, 2022 at 7:22 pm 0Likes
    Altijd heerlijk eten en snel bezorgd en vriendelijke bezorgers, snap de reviews niet maar ik ga vanavond weer bestellen hier.
  • Noah Bommels
    Noah Bommels
    Posted 18 december, 2022 at 4:43 pm 0Likes
    Er zat een haar in mijn eten, ik belde de eigenaar en die schreeuwde dat mijn probleem is en dat het haar niks boeit.
  • Klaas De Poel
    Klaas De Poel
    Posted 20 december, 2022 at 12:01 am 0Likes
    Tau Foe Poh : het was druk dus een half uurtje later bezorgd. Het eten was lauw maar dat is in een magnetron snel opgelost. Wel was het jammer dat de smaak flauw was ( niet pittig zoals omschreven) en ook 1/3 bestond niet uit vlees maar taufoe. De bezuiniging heeft dus ook hier toegeslagen. Jammer
  • laura
    laura
    Posted 28 maart, 2023 at 6:42 pm 0Likes
    Bij thuisbezorgd besteld… nog nooit zoiets slechts gegeten… saté saus, kan je nog beter uit een bakje eten uit de supermarkt. En de babi Pangang leek wel op katten voer. Ik snap niet dat hun op thuisbezorgd zoveel goede sterren hebben. Hier bestel ik niet meer.
  • Arjuno Tabak
    Arjuno Tabak
    Posted 26 april, 2023 at 10:28 am 0Likes
    Had Pangsit Goreng besteld bij de Fo-Nam, de Pangsit Goreng was alleen wat gefrituurd deeg en had totaal geen vulling.
    Iets wat je wel in een Pangsit Goreng hoort te hebben.

    Gebeld hierover en kreeg te horen dat dit zo hoorde, geen zin in een discussie dus heb het er maar bij gelaten. Zal niet snel weer bestellen.

  • Gewoon Berdien
    Gewoon Berdien
    Posted 28 april, 2023 at 8:54 am 0Likes
    We gaan zeker nog eens bestellen!
    Twee heerlijke vegetarische loempia’s
  • zViper
    zViper
    Posted 21 mei, 2023 at 10:03 pm 0Likes
    Deze chinees is echt zo enorm slecht , waarom die zo hoog staat in Thuisbezorgd is mij een raadsel.

    Naast dat het eten erg flauw en vaak koud en veel te laat bezorgd word , is de vrouw die daar werkt zeer onaangenaam en heeft nog nooit gehoord van klantenservice.

    Zo onbeschoft , als er een probleem is met je eten en je laat dit weten in een review , dan belt zij je letterlijk op om je een standje te geven! Belachelijk natuurlijk , wie denkt ze wel dat ze is? Je zou denken dat ze dankbaar zijn voor feedback maar niet hier.

    Kortom , hier vooral NIET bestellen , besteed je geld ergens anders waar je hard veriende centen wel worden gewaardeerd.

  • Joe Lam
    Joe Lam
    Posted 23 juni, 2023 at 10:42 am 0Likes
    Eten is erg lekker
  • tim man
    tim man
    Posted 10 juli, 2023 at 11:37 am 0Likes
    Bovenkant
  • Mendi de Bruijn
    Mendi de Bruijn
    Posted 15 oktober, 2023 at 1:49 pm 0Likes
    Bij het openen van de bakjes stonk het eten, smaakt allemaal alsof het oud is, kip kerrie is geen kerriesaus, saté vies, gado gado had een zurige smaak, babi pangang komt uit blik lijkt wel. Echt slecht.
  • T S
    T S
    Posted 23 oktober, 2023 at 10:52 am 0Likes
    Hier eten besteld, smaakt naar oude sokken, het was zeker niet vers. Ei smaakte overdatum…en was ook verbrand…varkensvlees was slecht doorbakken… de loempias zijn nog slechter dan die van de albert heijn. Schande… ik heb nog nooit zulk slecht chinees eten gegeten. Dit kun je toch geen restaurant waardig eten noemen, hoe kun je dit zo verkopen aan mensen???
  • M Ghahremani
    M Ghahremani
    Posted 15 november, 2023 at 9:22 am 0Likes
    Echt drama, Het eten was veel te laat. Koud en ook nog eens eens veel te kleine porties ,zonder smaak.(waterig) dit valt ons al een tijdje op dat er steeds minder in de bakjes gaat.
    En als klap op de vuurpijl werd ik ook nog eens slecht behandeld aan de telefoon en opgehangen.
    Na 30 jaar eten bij Hong Kong is het nu de laatste keer. Wij missen de oude eigenaar
  • IcγFlaϻε
    IcγFlaϻε
    Posted 15 november, 2023 at 9:37 am 0Likes
    We gaan hier vaak heen als we even snel chinees willen eten. Als we bellen kunnen we meteen vertrekken en als we er aankomen is het eten al klaar, binnen 15 minuutjes. Altijd super lekker en grote porties dus we kunnen er twee dagen van eten. We krijgen vaak ook extra kroepen.

Leave a comment